Oberbank Security App
Pohodlné a bezpečné potvrzení plateb s Oberbank Security App.
- Bezpečně & jednoduše
- Bez zadávání TAN-kódů
- Více informací při potvrzování transakcí
Podpora - Oberbank Electronic Banking
Po - Pa: 8:30 - 16:30 hodin
+ 420 / 387 717 153
EBSupport_CZ@oberbank.cz
Nový mobil / tablet?
Na tohle si dejte pozor při změně přístroje:
V Klientském portálu Oberbank si můžete rychle a jednoduše připojit nový smartphone nebo tablet. Stáhněte si z AppStore (iOS/Android) do Vašeho „nového“ smartphone / tabletu Oberbank Security App a aktivujte si ji před tím, než odstraníte „starý“ přístroj.
Návod
Vaše výhody
S aplikací Oberbank Security App probíhá schvalování transakcí ještě pohodlněji a bezpečněji. Zadanou transakci jednoduše potvrdíte v aplikaci Oberbank Security App. Po úspěšné autorizaci v aplikacie Oberbank Security je transakce dále zpracována.
Žádné TAN-kódy
Ruční zadávání TAN-kódů již není nutné. Kromě toho již nemůže dojít k opožděnému doručení SMS.
Více informací při schvalování
Při schvalování transakcí obdržíte v aplikaci Oberbank Security detailní platební informace. Znáte tedy ještě další podrobnosti toho, co schvalujete.
Jeden uživatel, více přístrojů
Aplikaci Oberbank Security App můžete používat na několika smartphonech / tabletech a jste tak při schvalování vždy flexibilní.
Několik uživatelů, jedna aplikace Oberbank Security App
Je možné, aby aplikaci Oberbank Security App používalo několik uživatelů. Pro každého uživatele může být definován samostatný přístupový PIN kód.
Předpoklady a stažení aplikace
Abyste mohli používat aplikaci Oberbank Security App, potřebujete přístup k internetovému bankovnictví Oberbank a účet u Oberbank.
Nemáte ještě účet u Oberbank? Sjednejte si ihned schůzku na nejbližší filiálce!
Jak bezpečná je aplikace Oberbank Security App?
Aplikace Oberbank Security App je zabezpečena dvoustupňovým ověřovacím procesem => 2FA – dvoufaktorová autentizace:
- Faktor vědění - Faktor Wissen => něco, co víte: Aplikace Oberbank Security App je zabezpečena volně volitelným PIN kódem.
- Faktor držení - Faktor Besitz => něco, co vlastníte: Aplikace Oberbank Security App je na Váš smartphone/tablet napojena pomocí různých přístrojových údajů a Vašeho uživatelského čísla.
Tyto dva na sobě nezávislé faktory společně tvoří dvoufaktorovou autentizaci v souladu s nařízením PSD2 (Payments Service Directive 2), RTS (Regulatory Technical Standards) a SCA (Strong Customer Authentication).
Časté dotazy
S jakými přístroji a operačními systémy můžu používat aplikaci Oberbank Security App?
Aplikace Oberbank Security App je přizpůsobena pro smartphony/tablety. Aplikaci můžete používat s následujícími operačními systémy:
iOS - od verze 13.0
Android - od verze 8.1
V nastavení přístroje si můžete ověřit, která verze iOS či Android je nainstalována ve Vašem smartphonu/tabletu.
Musím být klientem Oberbank, abych mohl aplikaci používat?
Zásadně je aplikace Oberbank Security App určena pro klienty, kteří používají internetové bankovnictví Oberbank a chtějí autorizovat transakce.
K čemu potřebuje aplikace Oberbank Security App přístup na telefon?
Aplikace Oberbank Security App potřebuje při aktivaci informace ze statutu telefonu, aby se mohla spojit s uživatelem internetového bankovnictví.
Může jeden uživatel užívat více smartphonů/tabletů?
Ano, aplikaci Oberbank Security App si můžete aktivovat na více přístrojích (smartphone, tablet).
Pro přidání nového přístroje přejděte v Oberbank Klientském portálu do části „Nastavení“ a přidejte nový přístroj do seznamu Vašich přístrojů.
Zadejte název přístroje a některým z Vašich „stávajících přístrojů“ povolte aktivaci nového přístroje.
""Novým"" přístrojem naskenujte QR kód pro aktivaci. Nyní byl Váš „nový“ přístroj přidán do seznamu přístrojů.
Alternativně můžete „nový“ přístroj přidat též v části nastavení v aplikaci Oberbank Security App.
Může jedna aplikace Oberbank Security App spravovat více uživatelů?
V jedné aplikaci Oberbank Security App může být registrováno více různých uživatelů internetového bankovnictví. Tyto přístupy jsou chráněny vždy vlastním PIN kódem. Každý uživatel k tomu musí mít ve svém internetovém bankovnictví aktivovanou autorizační metodu aplikace Oberbank Security App.
Pro uložení nového uživatele do aplikace Oberbank Security App zvolte v menu „Přidat uživatelské číslo“ a postupujte podle návodu.
Co musím udělat, pokud jsem zapomněl/a svůj PIN kód pro přístup k Oberbank Security App?
Pokud jste zapomněl/a svůj PIN kód pro přihlášení do aplikace Oberbank Security App, kontaktujte pro opětovnou aktivaci uživatele Servisní linku Klientského portálu Oberbank v pracovní dny pondělí až pátek, 08:30 až 16:30 hodin na telefonním čísle: +420 387 717 153.
Potřebujete nový Aktivační kód, abyste si mohl/a aktivovat Security App?
Nový aktivační kód pro Security App získáte prostřednictvím servisní linky technické podpory. Ta je Vám k dispozici v pracovních dnech od pondělí do pátku od 08:30 do 16:30 hod. na telefonním čísle +420 387 717 153.
Jakmile obdržíte Aktivační kód, můžete si aktivovat Security App pro použití se svým Číslem bankovnictví. Po spuštění aplikace Security App stiskněte tlačítko „Zkusit manuálně“, zadejte své Číslo bankovnictví a nový Aktivační kód. Následně si aplikaci zabezpečte kódem PIN dle vlastní volby a případně si aktivujte ještě i zabezpečení otiskem prstu či prostřednictvím Face-ID. Propojení se svým starým, již nepoužívaným přístrojem zrušíte v menu „Nastavení“ Klientského portálu či aplikace Oberbank App.
Servisní linka Klientského portálu Oberbank
Máte otázky nebo potřebujete pomoci s Oberbank Secutity App?
po-pá: 8:30 – 16:30 hod. (v pracovních dnech)