Klientský portál Oberbank
Vaše internetové bankovnictví* budoucnosti.
- jednoduchá obsluha, moderní design a dostupnost 24 hodin denně
- přizpůsobeno pro veškeré přístroje (počítač, tablet, smartphone)
- bezpečná výměna informací a komunikace s bankou
* Předpokladem je přístup k internetovému bankovnictví a připojení na internet
#nePINdej!
Buďte na internetu v bezpečí
Vyzkoušejte nový interaktivní test, který vám prozradí, zda umíte odhalit útok online podvodníků.
Více na www.kybertest.cz
Potřebujete pomoci?
Klientský portál Oberbank ve 4 krocích
Servisní linka - internetové bankovnictví (Klientský portál & App)
Po - Pá: 8:30- 16:30 (v pracovních dnech)
+ 420 387 717 153
EBSupport_CZ@oberbank.cz
Úvodní stránka dle Vašich potřeb
Úvodní stránka je výchozím místem nového Klientského portálu Oberbank. Odtud můžete ovládat hlavní funkce internetového bankovnictví pomocí několika málo kliknutí, aniž byste při tom ztratili přehled. Vytvořte si individuální úvodní stránku zcela podle svých představ!
Úvodní stránka
Finance
Vyřizujte transakce pomocí několika málo kliknutí, spravujte své účty, a další produkty na jednom místě a buďte v kontaktu se svým bankovním poradcem.
Finance
Formulář pro Vaše transakce
Na základě zadaných údajů (např. IBAN) klientský portál rozpozná, o jaký typ převodu se jedná: tuzemskou platbu, zahraniční platbu, vlastní platbu …
Přehled příkazů
Příkaz k úhradě
Vlastní označení produktů
Pro přehlednější rozlišení si vytvořte vlastní názvy účtů, např. „Účet výplata“ a „Účet domácnost“. Názvy můžete kdykoli změnit.
Intuitivní a jednoduchá obsluha
Provádějte platby pomocí Drag&Drop (uchopení&přetáhnutí) tak, že přetáhnete jeden účet na jiný. Formulář pro provedení transakce se následně otevře automaticky. Údaje, které systém zná (např. IBAN účtu příjemce), se vyplní samy.
Uložení kontaktů
Údaje o příjemcích, kterým často převádíte platby, si uložte do části ""Kontakty"". Později jednoduše zadáte první dva znaky jména a Oberbank Klientský portál Vám automaticky nabídne Vaše příjemce. Po výběru příjemce je formulář vyplněn všemi známými údaji.
Blokace debetní karty
Rozhodněte se, zda chcete zablokovat svou debetní kartu nebo zda si chcete vyžádat kód PIN Vaší debetní karty online. Obojí je možné v Klientském portálu Oberbank (internetové bankovnictví).
Změna limitů debetní karty
Upravte si limity své debetní karty pro výběry z bankomatů a pro platby v terminálech podle svých individuálních potřeb.
Změňte si sami adresní a kontaktní údaje
Svou adresu a kontaktní údaje (s výjimkou státu Vašeho bydliště) můžete kdykoli změnit online v Klientském portálu Oberbank v části Nastavení. Změny pak můžete potvrdit prostřednictvím aplikace Oberbank Security. Pokud se změnil stát, kde máte adresu, obraťte se na svého poradce.
Aktualizovat formulář „Poznej svého klienta“
K aktualizaci Vašeho formuláře Poznej svého klienta již není nutná osobní návštěva filiálky. Pokud je potřeba aktualizovat Vaše údaje, obdržíte o tom informaci do Klientského portálu. Během několika málo minut zodpovíte všechny otázky a prostřednictvím Oberbank Security App potvrdíte správnost Vašeho zadání.
Aktualizace formuláře „Poznej svého klienta“ online
Od teď k tomu není potřeba osobně navštívit filiálku.
Elektronická poštovní schránka
Je moderní alternativou k tradičním papírovým dokumentům.
Servisní linka Klientského portálu Oberbank
Máte otázky nebo potřebujete pomoci s Oberbank Secutity App?
po-pá: 8:30 – 16:30 hod. (v pracovních dnech)
XS2A interface (PSD2)
Tady naleznete detailní informace o možnosti testu XS2A interface.