Oberbank Klientský portál business
Každá banka nabízí internetové bankovnictví. Oberbank to pravé pro Vaše podnikání.
- Na všech zařízeních dostupný 24/7*
- Nejvyšší bezpečnostní standardy
- Jasné rozlišení mezi firemními a privátními účty
- Dodatečné funkce pro více pohodlí
Servisní linka - internetové bankovnictví (Klientský portál & App)
Po – Pá: 8:30 – 16:30 (v pracovních dnech)
+ 420 387 717 153
EBSupport_CZ@oberbank.cz
* Předpokladem je přístup k internetovému bankovnictví a připojení na internet
Funkce
Oberbank Klientský portál business Vám nabízí všechno, co potřebujete, a ještě něco navíc: Kromě základních funkcí jako tuzemské a cizoměnové převody je zde mnoho praktických funkcí, které Váš běžný pracovní den pomohou uspořádat tak, aby byl efektivnější a pohodlnější.
Intuitivní a jednoduchá obsluha
Provádějte platby pomocí přetáhnutí (drag and drop) tak, že přetáhnete jeden účet na jiný. Formulář pro provedení transakce se následně otevře automaticky. Údaje, které systém zná (např. IBAN účtu příjemce), se vyplní samostatně.
Oddělení obchodní & privátní sféry
Chcete přístup k Vašim firemním a privátním účtům oddělit nebo sdílet s Vašimi zaměstnanci? V Oberbank Klientském portálu business si stanovíte, kteří zaměstnanci mohou nahlížet na které účty (kapitálové účasti, dceřiné společnosti, privátní finance). Přecházení mezi jednotlivými částmi je možné jednoduše jen pomocí kliknutí
Pomocí několika málo kliknutí jste vždy ve spojení
Oberbank Klientský portál business Vám nabízí komfortní rozhraní pro Vaše finanční účetnictví. Platební příkazy a elektronické výpisy z účtů je možné do Vašeho systému či systému Vašeho daňového poradce nahrávat či stahovat pomocí několika málo kliknutí. Časová náročnost se tedy snižuje.
Uložení kontaktů
Údaje o příjemcích, kterým často převádíte platby, si uložte do části ""Kontakty“. Později jednoduše zadáte první 2 znaky jména a Oberbank Klientský portál business Vám automaticky nabídne Vaše příjemce. Po výběru příjemce je formulář vyplněn všemi známými údaji.